본문 바로가기

Music/영화음악 / O.S.T

I Will & Love Affair Collection

 



Who knows how long I've loved you
 
내가 그대를 얼마나 사랑해 왔는지 아무도 모릅니다
 
Do you Know I love you still
 
여전히 그대를 사랑하는 것을 알고 있나요?
 
Will I Wait a lonely lifetime
 
외롭지만 평생 기다릴거에요
 
If you want me to
 
당신이 원한다면
 
I will
 
그럴거에요
 
 
 
For if I ever saw you
 
내가 그대를 만나서
 
I didn't catch your name
 
이름을 기억하지 못한다고 해도
 
but if never really matterd
 
그건 아무 상관없어요
 
I will always feel the same
 
난 항상 변함이 없을테니까요
 
 
 
Love you forever and forever
 
영원히 그대를 사랑해요
 
Love you with all my heart
 
온 마음으로 사랑해요
 
Love you whenever we're together
 
우리가 함께 있을때에나
 
Love you when we're apart
 
우리가 떨어져있을 때에나 그대를 사랑해요
 
 
 
And When at last I find you
 
마침내 그대를 찾았을 때
 
Your song will fill the air
 
그대 노래가 세상에 가득 채울거에요
 
Sing it loud so I can hear you
 
내가 들을 수 있게
 
Make it easy to be near you
 
그대 곁에 더 쉽게 다가갈 수 있게
 
크게 불러주세요
 
For the things you do Endear you to me
 
그런 모습이 내가 그대를 사랑하게 해요
 
You know I will
 
내가 그럴 거라는걸 알죠
 
I will
 
난 그럴거에요